Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jacke - 2 september 2009 20:43

Är det bara jag eller är dagens ungar (typ i 6-14 års åldern) helt vilse i pannkakan!? Här om veckan kastade de sten (!!) på varandra på gården, nån vecka sen klättrandes på garagetaket och idag fan nästan på motorhuven på min bil! Ja vad gör man....? Säger åt dem naturligtvis....de senaste som klängde på huven....sa "okej" och stack. I de övriga exemplen var det som om de inte hade ett skit respekt överhuvudtaget! "jaha?! Och?!" Det var sånna kommentarer som man skulle ha fått sig en fet smäll om man sa när man själv var liten! Och NÄ jag "börjar inte bli gammal" Va fan nån jävla måtta får det väl vara! Och där med basta! Nä...ibland börjar man undra om det inte skulle må bra av en liten liten liten LITEN hurring emellanåt....fast det får man väl inte säga högt att man tycker såklart.

Av Jacke - 2 september 2009 09:34

Vad hände med det begreppet...? Tycker folk är på krogen alla andra dagar förutom lördagar.


Ringde till mobilpark...satt i kö ca 5 min sen svarade det nån tant som lät lite uttråkad...de hade fått min bestridan iaf och det skulle ta ca 3 veckor (!) så jag skulle inte betala än i alla fall...(otroligt, kan det finnas hopp!?)


Suck back to work...Gumman hemma idag...på mina order (inte Dr Karnacs ;-)) Råförkyld...kikade imorse efter en knorr när hon sov men såg tack och lov ingen.

Presentation


BLOGGA MED HOGGA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästa med Hogga


Ovido - Quiz & Flashcards