Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Jacke - 11 januari 2010 21:44

...att det var måndag igen då...så sunkigt!! Jag trivs inte direkt på jobbet längre. Nån som har en använding av en SAP kunnig person där ute??    för jag vette 17 om jag står ut mkt längre. Snart blir jag säkert förkyld oxå...gumman låter värre än en elfant med snabeltrång!! Nä tackavet jag snart då lite sol, bad och snooooorkling väntar..imorgon är det bara 2 weeks to go!!   

Och så kan man ju inte mer än att beklaga vansinnesjakten på varg...finner inga ord...total idioti!!! Nån idiot till norrlänning klämde ur sig att vi i söder kunde ju flytta upp till vargarna om vi nu inte hade ngt emot dom...men jag menar, vi har ju våra rovdjur här nere runt sthlm...med knarkare, våldtäktsmän och kriminella...så vi kan ju byta om det verkar bättre och inte fan är det ngn skyddsjakt på det avskummet!! Dessutom kan de ju jaga vilsvin men de klarar de väl inte av...


Nåväl...det positiva var ju att min dotter kom hem igår efter en lååååång vistelse på Gothland...det var kul!!   

Presentation


BLOGGA MED HOGGA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästa med Hogga


Ovido - Quiz & Flashcards